Wallet eMAG a disparut sau nu?
In lumina zvonurilor recente privind „disparitia” Wallet-ului eMAG, este momentul sa clarificam situatia si sa dezamorsam neintelegerile. Poate te-ai confruntat cu situatia in care incerci sa plasezi o comanda folosind metoda de plata „Plateste in 4 rate” si constati ca nu poti, sau poate ai auzit de la cunoscuti ca aceasta functionalitate nu mai este disponibila. Ei bine, nu este nevoie sa te ingrijorezi. Wallet eMAG nu a disparut, ci este posibil ca tu sa nu te mai incadrezi in criterii de acordare.
Pentru a intelege mai bine aceasta situatie, hai sa analizam de la inceput ce presupune metoda de plata „Plateste in 4 rate” si ce criterii trebuie indeplinite pentru a putea utiliza aceasta optiune.
Metoda de plata „Plateste in 4 rate” a fost lansata de eMAG pentru a usura procesul de cumparare pentru clienti, permitandu-le sa imparta costul produselor in patru rate egale. Pentru a putea utiliza aceasta metoda de plata, clientii trebuie sa indeplineasca anumite conditii. In primul rand, trebuie sa aiba un card bancar salvat in contul lor de client. Al doilea criteriu este ca acest card salvat sa fie valabil pentru inca patru luni. In al treilea rand, suma necesara pentru achitarea primei rate trebuie sa fie disponibila in cardul salvat. In sfarsit, daca este cazul, trebuie sa confirmati tranzactia din aplicatia bancara. Vezi aici mai multe detalii despre acest serviciu.
In ciuda indeplinirii acestor criterii, s-ar putea sa constatati ca metodele de plata „Plateste in 4 rate” si „Plateste peste 30 zile” nu sunt disponibile in contul tau de client. Acest lucru nu inseamna ca Wallet eMAG a disparut sau ca a fost eliminata aceasta functionalitate. Dimpotriva, inseamna ca nu ati primit aprobare din partea partenerului eMAG, PayU S.A.
eMAG lucreaza indeaproape cu PayU S.A., o companie de plati online de renume, pentru a asigura un mediu de plata sigur si eficient pentru clientii sai. In unele cazuri, PayU S.A. poate decide sa nu aprobe metodele de plata „Plateste in 4 rate” sau „Plateste peste 30 zile”. Decizia se bazeaza pe o serie de criterii interne stabilite de PayU S.A., care sunt menite sa asigure securitatea tranzactiilor si sa previna fraudele.
Atunci cand o asemenea situatie apare, nu este vorba de o „disparitie” a Wallet-ului eMAG, ci mai degraba de un neconcordant intre criteriile de eligibilitate ale clientilor si regulile interne de securitate ale PayU S.A. Acesta este un aspect comun in lumea comertului online, unde securitatea tranzactiilor este esentiala. Desi poate fi frustrant sa nu poti folosi metoda de plata preferata, este important sa intelegem ca aceste masuri sunt luate pentru a proteja atat cumparatorii, cat si vanzatorii.
Prin urmare, daca te afli in situatia in care nu poti utiliza metoda de plata „Plateste in 4 rate” sau „Plateste peste 30 zile”, iti recomandam sa contactezi eMAG sau PayU S.A. pentru a intelege mai bine motivul. Poate fi o problema temporara sau o neconcordanta cu datele tale, pe care o poti rezolva cu ajutorul serviciului de asistenta pentru clienti.
In concluzie, nu trebuie sa te ingrijorezi daca nu poti utiliza Wallet-ului eMAG in modul in care o faceai anterior. Nu a disparut, doar nu te mai incadrezi in criteriile de acordare ale acestui beneficiu. Asa ca, inainte de a lansa o panica nejustificata, asigura-te ca intelegi complet regulile si ca iti actualizezi datele conform acestora. In acest fel, vei putea continua sa te bucuri de flexibilitatea si comoditatea pe care metodele de plata ale eMAG le ofera.
Buna. Mie mi-au spus cei de la Emag:
1. ce este o eroare, sa astept 48 de ore;
2. ca incepand cu data de 14 septembrie a. c. nu mai sunt parteneri cu cei din America ( un consultant a zis Polonia(!)), ci ca impreuna cu Banca Nationala, compania Emag au fondat un fel de companie bancara (!), intitulata Hei blue, si intr-adevar apare un logo de Hey Blue si un desen reprezentand o broasca ( netestoasa). Imi apar uneori platile in 4 si 12 rate, in my wallet, dar nu mu-au aprobat, desi sunt vlient de peste 10-12 ani, cu plati efectuate inainte de termen in my wallet. De 3 zile pierd timp si nervi, primesc raspunsuri incompetente, diferite si contradictorii , pe chatul de suport. Am reincercat aseara, si am asteptat 20 de min un ,,sms pentru confirmare identificare”, care nu a venit, desi l-am solicitat de ,,n” ori, dupa timpul in care mi se cerea ,,retransmiterea” lui. Asa am patit si ieri, si un consultant mi-a comunicat ca nu mi s-a aprobat comanda deoarece nu am trimis sms-ul de confirmare. u ai cu cine vorbi, parca esti intr-un film absurd si idiot. Este incompetenta crasa, si umilirea clientului. Azi dimineata am reincercat plata in rate, aparuse iar optiunea, dar a ramas incremenit ecranul pe Hey blue si broscuta, peste 2 ore. Am inregistrat, am anuntat prin chat suport, care a spus ca…,,transmit colegilor si va vor ajuta”. De 3 zile astept. Am pierdut ore, in fiecare zi. Este incredibil cum isi bate joc acest…colos al comertului online. Am cerut inregistrare sesizare si am solicitat raspuns oficial. Ar trebui sa fii instiintat ca si client platitor activ, ce schimbari au intervenit. Nu s-a intamplat. Daca as putea, i-as da in judecata.
Mai degrabă vor să îți bage pe gat ratele pe 12 luni cu dobândă 27,9% decât 4 rate fără dobândă.
Buna ziua
Nu vreau sa fiu rautacios dar mie mi-a disparut „my wallet” cu totul din pagina contului EMAG
Am avut(nu l-am folosit) si intr-o zi am constatat ca nu mai exista aceasta mentiune ca sa zic asa 🤫, nu doar plata peste 30 de zile sau in 4 rate, absolut toate optiunile aferente my wallet imi lipsesc.
Mda… faza e ca mie imi dispare in momentul in care au oferte de genul 1% dobanda pt cele 12 rate… sau alte reduceri gen crazy days… si culmea, cand nu mai sunt active ofertele… apare din nou 😏